wtorek, 1 marca 2016

Informacje!

Hejka!
Wiem, dość długo mnie nie było, ale nie martwcie się, nowy rozdział się już tworzy i chcę go Wam dodać jak najszybciej ;)
Dodatkowo chciałam Wam podziękować, bo ostatnio na mojego bloga przybyło wielu czytelników. Pojawiło się tyle miłych komentarzy, które są dla mnie niesamowitą motywacją i cieszę się, że ktoś docenia to co robię <3 Także wszystkim, którym nie odpisałam na komentarz bardzo, bardzo dziękuję i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną jak najdłużej ;)
Do następnego rozdziału! ;*

~Liv Mellark

9 komentarzy:

  1. Czy masz jeszcze w planach dodać kolejny rozdział? Bo czekam z niecierpliwością. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie nad nim pracuję, dodam go tak szybko jak to będzie możliwe :)
      ~Liv

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę i dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  2. Jejku, nie wytrzymam! Kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, pomagam jednej dziewczynie zdobyć czytelników. Ta historia nie jest o "Igrzyskach śmierci" ale o nowym serialu "Soy Luna". Uwielbiam czytać tą historię i moim zadaniem jest naprawdę jest uniwersalna. Nawet jak historia nie przypadnie Ci do gustu prosiłabym abyś skomentowała choć jeden rozdział i dodała się do obserwatorów :)


    BLOG LIVI : http://story-by-livia.blogspot.com

    Mam nadzieje że pomożesz 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym serdecznie zaprosić do odwiedzenia mojego bloga z recenzjami filmów, gier, seriali, muzyki, a także poradami i opiniami na różne tematy. Dopiero zaczynam, dlatego miło by było gdybyście weszli, przeczytali, ewentualnie zostawili jakiś komentarz. Z góry dziękuję ;)
    http://szczere-recenzje-i-inne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego przestałaś pisać?

    OdpowiedzUsuń